Monday 2 January 2012

dah 2012 dah...cepatnya masa berlalui...hopefully this year is my best years................

sekarang duk nganggur kejap...
ari tu keje then boss suroh kiv...
benci kt boss kerek...
asyik kutuk pekeje depan pekeje lain...
namanya artis nasyid...
tapi perangai.....hanya Allah S.W.T. je tahu....
better berhenti dulu....
tahu x dia...
boss:u dtg keje buang masa...but i dtg keje buang duit ng masa....sbb i kene byr gaji u'all....
Pekeje:    :P   ....pakat buat muka....benci menyampah ade boss mcm tu....
AKU:
nasib baik dah erhenti...hilang stress aku..x yah tension2...x dpt duit ko pun x pe...hidup jugak aku nih...
...dalam hati je aku ckp..he3...ckp depan2 mmg kene sembur ng boss ckp x supe bikin....HIPORKRIT PUNYA BOSS....pengalaman paling worse dlm hidup aku....first tyme keje ..perit trus aku....

No comments:

Post a Comment