Friday 4 November 2011

spm....

spm tinggal berape ari lg....
ak da nk abiz skola da....
x sangka....
mcm2 jdi thun ni...
hopefully....semua ujian dan takdir ini sentiasa buat aku kuat....
kdg2 kala ujian dan dugaan mangajar aku erti hidup...
supaya jdi lebih sabar dan beriman....
sakit2 ati ....family ubatkn...kwn baik ade sentiasa kt sisi...
thun bru da nk dekat...
thun depan aku akan mulakn hidup bru sebagai seorg pekerja myb atau myb masuk u...
susah pun...ade yg masih syg kt kte...
mereka byk ajar aku....tqvm kt mereka....x de mereka myb aku x kuat smpi ari ni...
betul kata org biar ari esok lebih baik dari hari ini....
semoga semua org yang aku syg sentiasa success dlm hidup dan mnjdi seseorg hamba ALLAH S.W.T. yg pling beriman....semoga amal ibadat kte diterima dan sentiasa redha dgn ujian yg mendtg...
apa yg aku alami thun ni....sentiasa menguatkan diri aku...
apa yg aku bru tempuh ni....bru je nk bermula....
maki hamun mereka buat aku nk berdiri di kaki sendiri atau berdikari...
semoga aku mnjdi insan yg berguna kpd nusa dan bangsa...aminn...
blog aku sebenarnya pling bosan sbb aku x reti nk karang ayat ape2...
lagi2 aku busy dgn spm...
kpd yg baca blog ni....blog aku ni x de ape2 yg best dan bosan sungguh....
aku minta maaf kpd sesiapa yg terasa hati dgn aku....
aku hanya manusia biasa dan tidak perfect....
kpd semua ...doakn yg terbaik utk aku.....
hanya ALLAH S.W.T. yg mampu membalas segalanya.....terima kasih sbb sudi baca blog ni....

No comments:

Post a Comment