Tuesday 27 September 2011

kau suka kan....
ngata la lg...
mentang2 pompuan tu cantik...
ko bela la dye...
ko x sedar org 2 pernah ngutuk ko...
tapi lg stu,jgn pk kau tu baik sgt....
nk nasihat org tgk diri sendiri la......



die post kat wall...kau igt aku x thu sape tu....khas utk aku kn.....'thank you' la .....depan mak ak baik sbb nk benda kt.....materialistik......tu la kau.....aku kenal kau dh lama.....perangai kau tu buruk...kau nk berkwn dgn org yg cantik ng byk duit je kn.....


budak x thu ape2 tulis
_______________________
___________________________________________________________


ini lah aku sempat copy.....



meh tgk kakak dia pulak
________________________
Sakit ati aku dgr ko mgate cm 2.tawu x?nk ckp org,tngk dulu ko tU CM hape!!
_____________________________________________________________





ko suka kn pompuan buruk2 kn org.....buat la lg.....org lain tu kwn ng kau sebab kau tu cantik je....
kau thu x makin aku tulis pasal kau lg aku menyampah dgn kau....
aku x pernah nk ngata kau....ckit p0n dlm hati aku x de perasaan x puas hati kt ko....
klu ak x puas hati kt ko dh lama aku ngutuk ko dpn kwn2....tapi kau yg suka burukkn org.....
kau bg je thu smua org yg kau tu baik....kn senang...
x yah nyusahkn diri nk letak nama dye....
mention je nama aku....
depan aku bukan main baik lg...
tapi kau hiporkrit kn....


cukup la...
kau anggap aku mcm sampah...
ko igt ko sorg ade perasaan,aku x de....
aku ni x buruk mcm kau....
aku x de pon nk bg thu kwn2 tentang keburukan ko...
senyum je la ak...



p/s:cpt la abiz skola....x mampu dh pandang muka dia.....

jagalah setiap kate2 yg kelua dri mlot kamu...!!!
kerana setiap kate2 itu ade mksod mndlam...!!
even bg kamu itu hnye kate2 kosong dan gurauan semata mate...!!!
tp bg org lain xsmestinye semua itu dpat diterima...!!
setiap kate2 juga bleh mmbawa padah kpde kte..!!
... luka di lidah lg perit dari luka jari di hiris pisau...!!
so jagelah setiap kate2 yg di gune dan brfikirla dlu sbelum trkene...!!!
nasihat untok kte semua...!!!=)

No comments:

Post a Comment